Ah että on virkistävää valittaa yksinäisyyttä ja epäterveellisiä elämäntapoja ja liikunnan puutetta, mutta entäs sitten kun se kaikki on ihan itsestä kiinni. No sen oon tehny että viikolla en enää puputa sitä karkkia niinku leipää ja  viikonloppusinki yllättävän maltillisesti, mutta hei missä mun sosiaalinen elämä? missä ne vatsalihakset joiden treenaamisen oon aikonu alottaa joka ilta?

Mä jestas sentään jännitin kun tänään joku pariskunta kävi hakemassa meiltä rattaat. Pitäs vissiin nähdä ihmisiä useammin. Mutta entäs kun ei vaan saa mitään aikaan, muuta kuin valittamista että miksei mulla ole kavereita. Kyllä kai tuo isukki iskee pian korvatulpat korviin myös päivisin. Öisin kun sen jo tekee että sais vauvan itkusta huolimatta edes jotenki nukuttua.

No repäsin tänään ja tein yhdelle palstalle suorastaan seuranhakuilmotuksen ja porukkaa ilmottautu vaikka kuinka paljon. No mikä nyt mättää? KUN ENHÄN MÄÄ USKALLA NIITÄ NÄHDÄ. Voi jee. Tää on yhtäaikaa surullista ja naurettavaa. Olis niin helppoa käpertyä sohvannurkkaan ja unohtaa että seinien ulkopuolella on elämää, mutta kun se toinen puoli minusta haluaa nähdä ihmisiä ja tutustua uusiin ihmisiin ja mää tiedän että alun vaikeuksien jälkeen minusta kuoriutuu hyvinki sanavalmis ja räväkkä ihminen. Onhan siitä melkeen vuoden päivät kun viimeksi jonkunlaiseen tapaamiseen otin osaa ja istuin lähes koko ajan tuppisuuna ja odotin vaan millon kehtaan lähteä pois. Ihmisissähän ei ollut mitään vikaa, mutta niin minä vaan vetäsin suojamuurin päälleni ja annoin itsestäni täysin väärän kuvan. Mulla oli esikoinen sillon mukana ja onhan se tyttö täysin äitinsä vastakohta. Päästiin ovesta sisään nii tää lähti ulkovaatteet päällä viipottamaan sinne ihmisten keskelle, ei tietoakaan ujostelusta. Oikea supersosiaalinen tapaus, joten jo ihan noiden mukuloidenkin takia mun on nyt aika ryhdistäytyä ja hommata se sosiaalinen elämä. Sen teen ja jotta en siitä enää lipsu niin raportoin asian etenemisestä tänne!

Ja ne vatsalihakset aloitan huomenna, koska en tänään jaksa enää mennä uudestaan suihkuun :D